قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۳

تیم مذاکره کننده نیویورک را ترک می کند

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پس از ۱۰ روز مذاکره فشرده با کشورهای عضو گروه ۱+۵ نیویورک را ترک می کنند.

تیم مذاکره کننده نیویورک را ترک می کند

به گزارش سراج24، محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه همراه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری از نیویورک راهی آستراخان روسیه می شود تا در اجلاس روسای جمهوری کشورهای حاشیه دریای خزر شرکت کند.


براساس این گزارش، سایر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز از نیویورک به تهران باز می گردند.


ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ۲۵ شهریورماه به همراه تیم مذاکره کننده هسته ای برای انجام هفتمین دور از مذاکرات جامع تهران با گروه ۱+۵ عازم نیویورک شد.

 

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••